Лідери самоврядування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Комітет дисципліни і правопорядку

 

Комітет дисципліни і порядку:

 

• виховує свідоме ставлення до виконання громадських доручень, свідомої дисципліни, бережливе ставлення до державного і власного майна;

 

• згідно з пам'яткою для чергових (у класі, школі) стежить за дотриманням учнями належної дисципліни, правил співжиття молодших та старших школярів, поведінкою учнів під час перерв, у їдальні та на вулиці;

 

• проводить дні ввічливості, культури, чистоти;

 

• звітує про проведену роботу на засіданні парламенту , складає інформації-подання;

 

• контролює відвідування уроків учнями школи;

 

• перевіряє санітарний стан у класі (щоденне прибирання, під¬тримка належного порядку протягом робочого дня, санітарний день у класі);

 

• щоденно звітує черговому вчителю про результати чергування в школі;

 

• контролює дотримання учнями Статуту школи та Статуту НДПР «Бумеранг»;

 

• контролює дотримання дисципліни учнями в позаурочний час;

 

• організує чергування учнів під час проведення свят, масових заходів, вечорів відпочинку;

 

• проводить рейди-перевірки дотримання учнями правил поведінки в школі, в громадських місцях у позаурочний час, вихідні, святкові, канікулярні дні;

 

• організує правову освіту (вивчення Статуту школи, документів про освіту, про учнівське самоврядування, адміністративного та кримінального кодексів, інших правових документів), проводить зустрічі з правоохоронцями та спільні чергування;

 

• здійснює разом з учнями зразкової поведінки заходи, спрямовані на залучення підлітків, схильних до правопорушень, до роботи в органах учнівського самоврядування (рейди-перевірки, спор¬тивні секції, підготовка заходів дозвілля, виконання постійних та тимчасових доручень);

 

• веде облік дітей, схильних до правопорушень, проводить з ними профілактичні бесіди;

 

• здійснює ранню діагностику з метою виявлення дітей, схильних до правопорушень, серед молодших школярів;

 

• організує ремонт меблів, утеплення вікон на зиму, генеральне прибирання приміщень, збір макулатури та металобрухту.

 

2. Комітет екології

 

Комітет екології:

 

• формує екологічну культуру людини, її гармонійні стосунки з природою;

 

• озеленює класні кімнати та коридори, пришкільну територію;

 

• проводить акції «Посади сад», «Зробимо нашу школу найкращою», «Парки — легені міста», «Зелений патруль»;

 

• оформляє альбоми, виставки;

 

• збирає лікарські рослини;

 

• організує трудові десанти з благоустрою шкільної території ;

 

• проводить конкурси на кращий зелений куточок класу;

 

• організація акцій і заходів на захист довкілля;

 

• садіння дерев, кущів і квітів, робота на розбивці міських парків;

 

• робота з виявлення джерел забруднення навколишнього середовища;

 

• організація святкування Свята квітів, Дня Землі, Днів прибирання Землі;

 

• розробка довгострокової загально шкільної програми охорони навколишнього середовища (створення комісії з охорони навколишнього середовища);

 

• організація сесії, присвяченої навколишньому середовищу.

 

3. Комітет спорту та охорони здоров'я

 

Комітет спорту та охорони здоров'я:

 

• забезпечує повноцінний фізичний розвиток дітей, дбає про охорону та зміцнення їхнього здоров'я;

 

• пропагує здоровий спосіб життя (антиалкогольна, антитютюнова, антинаркотична програми);

 

• залучає учнів та батьків до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи;

 

• організує роботу спортивних секцій, груп здоров'я;

 

• проводить спортивні ігри на перервах та після уроків;

 

• організує загальношкільні спортивно-оздоровчі заходи;

 

• контролює санітарний стан у школі, класах, дотримання гігієнічного режиму в їдальні, особисту гігієну учнів;

 

• здійснює санітарно-освітню роботу серед учнів (випускає санбюлетені, проводить бесіди, дискусії, анкетування, тематичні вечори);

 

• залучає учнів і батьків до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи у вільний від навчання й роботи час;

 

• залучає батьківський актив до роботи клубу вихідного дня з метою пропаганди здорового способу життя;

 

• організує учнів та батьків до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи;

 

• активно сприяє вихованню в дітей обережного поводження з вогнем, проведенню місячників пожежної безпеки;

 

• проводить ділові ігри з навчання правил пожежної безпеки;

 

• надає практичну допомогу дорослим у збереженні матеріальних цінностей, життя й здоров'я дітей;

 

• навчає учнів основ пожежної справи, вмінь, навичок запобігання й гасіння пожеж, надання першої медичної допомоги під час пожежі;

 

• організовує заняття з профілактики дорожнього травматизму;

 

• залучає до участі в акції «Діти на дорозі»;

 

• проводить місячник дорожнього руху;

 

• співпрацює з учнями молодших класів, проводить з ними ігри;

 

• бере участь у проведенні масових заходів дозвілля для учнівської молоді;

 

• проводить дні здоров’я;

 

• організовує екскурсії, походи;

 

• організовує День альтернативних видів спорту ( метання тарілок, подушкові бої…);

 

• організовує спортивні акції для учнів і вчителів;

 

• організовує Клуб Болільників.

 

4. Комітет освіти та науки

 

Комітет освіти та науки:

 

• здійснює роботу, спрямовану на вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання;

 

• організує консультаційну допомогу з предметів;

 

• бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;

 

• контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;

 

• веде боротьбу з пропусками уроків;

 

• забезпечує простір для ініціативи, творчості, самодіяльності учнів у навчально-пізнавальній діяльності;

 

• організує конкурси ерудитів, проводить інтелектуальні ігри з метою виявлення обдарованих дітей та закріплення програм¬ного матеріалу з різних предметів;

 

• організує роботу груп консультантів з предметів для тих, хто має низький рівень навчальних досягнень;

 

• збирає й систематизує матеріал-інформацію про стан успішності в кожному класі;

 

• здійснює рейди контролю за підготовкою до уроків (наявністю зошитів, щоденників, виконанням домашніх завдань);

 

• допомагає в проведенні предметних тижнів;

 

знаходить традиційний спосіб заохочення відмінників навчання (дошка пошани, статті в газетах, «зал слави»).

 

5. Комітет милосердя

 

Комітет милосердя:

 

• виховує готовність жити й діяти за принципами гуманізму, милосердя, людяності;

 

• піклується про ветеранів, інвалідів, пристарілих;

 

• охороняє довкілля, дбає про збереження шкільного майна;

 

• організує проведення трудових операцій, десантів;

 

• виявляє милосердя до хворих і людей похилого віку, допомагаючи їм під час осінньо-польових робіт;

 

• здійснює заходи до Дня людей похилого віку, Дня інваліда, Дня захисту дітей, організує зустрічі з ветеранами, учасниками воєн;

 

• доглядає за обеліском загиблим воїнам;

 

• здійснює обстеження матеріально-побутових умов дітей-інвалідів, сиріт, дітей, позбавлених батьківської опіки;

 

• збирає кошти у фонд Червоного Хреста;

 

• забезпечує захист прав та інтересів учнів;

 

• здійснює соціальний захист і організує допомогу учням з малозабезпечених сімей, сиротам, напівсиротам;

 

• піклується про молодших школярів;

 

• виховує культуру читання та бережливе ставлення до книги, підручника;

 

пропагує книгу, сприяє виробленню бажання-потреби в систематичному читанні, навчає навичок самостійного вибору книг для читання і знаходження їх у бібліотеці, корис¬туючись книжковими виставками та рекомендованими списками;

 

• проводить бесіди, рейди-перевірки збереження підручників у класах;

 

• організує роботу книжкових лікарень, проводить бесіди про бережливе ставлення до книги;

 

• проводить книжкові місячники, тижні, бібліотечні години;

 

збирає одяг та шкільне приладдя для будинків сиріт;

 

• організовує учнівське бюро добрих послуг.

 

6. Комітет культури і відпочинку

 

Комітет культури і відпочинку:

 

• організує естетичне виховання учнів;

 

• пропагує здоровий спосіб життя;

 

• організує змістовний відпочинок учнів у позаурочний час, залу¬чаючи їх до проведення вечорів відпочинку, дискотек, днів від¬критих дверей, спортивно-оздоровчих заходів, зустрічей за «круглим столом», оглядів-конкурсів, фестивалів, концертів, виготовлення атрибутів для оформлення залів;

 

• розвиває творчі здібності школярів, залучаючи їх до роботи в гуртках, секціях, учнівських об'єднаннях, творчих групах за інтересами;

 

• прилучає дітей до народної творчості, національної культури;

 

• залучає якомога більше дітей до позаурочної діяльності, організації змістовного дозвілля та відпочинку, до художньої самодіяльності;

 

• координує діяльність із закладами культури міста, здійснює спільні виховні заходи;

 

• підбирає матеріали до написання сценаріїв різноманітних свят, вечорів відпочинку, зустрічей;

 

• розвиває творчі здібності школярів.

 

7. Комітет інформації

 

Комітет інформації:

 

• оформляє альбоми до пам'ятних дат, традиційних свят у школі («Як це було?»);

 

• здійснює пошукову роботу, заходи військово-патріотичного спрямування, оформляючи результати пошукової роботи в аль¬бомах, на стендах;

 

• організує участь в експедиції за напрямами руху «Моя земля —земля моїх батьків», етнографічно-пошукову роботу (вивчення долі своєї родини в долі Батьківщини, подвижницької діяльності своїх дідів та прадідів);

 

• поглиблює духовну єдність поколінь, вшановує ветеранів війни, праці;

 

• здійснює пошукову роботу, збирання народознавчого матеріалу, вивчає традиції та звичаї українського народу;

 

• вивчає природу рідного краю;

 

• досліджує маловідомі героїчні та трагічні сторінки історії свого краю, поглиблюючи цим знання учнів;

 

• досліджує виникнення обрядів і свят кожної пори року;

 

• забезпечує захист прав та інтересів учнів;

 

• пропагує умови страхування серед школярів;

 

• організує роботу шкільного бюро знахідок, учнівського бюро добрих послуг;

 

• захищає права, інтереси учнів (розглядає спірні питання, девіантну поведінку неповнолітніх);

 

• формує банк даних про дітей, схильних до правопорушень, подає інформацію про них на засідання парламенту;

 

• випускає тематичні стіннівки, листівки «Наші успіхи», «Поразки»;

 

• проводить соціологічні дослідження;

 

• створює банк інформації.

Додати новий коментар

Filtered HTML

  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
  • Дозволені теґи HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.

Plain text

  • Не дозволено жодних HTML теґів.
  • Адреси сторінок і електронної пошти автоматично перетворюються у посилання.
  • Рядки і абзаци переносяться автоматично.
CAPTCHA
Мета цього запитання — довести, що ви є реальним відвідувачем і запобігти автоматизованим розсилкам спаму.
Фото-CAPTCHA
Введіть символи з малюнку.

Відео про нас