- розвиток пізнавальних інтересів;
- формування комунікативних якостей;
- виховання самодисципліни;
- розвиток творчих здібностей;
- корекція поведінки, робота з важковиховуваними учнями, учнями з аддиктивною поведінкою;
- вихід із кризових ситуацій, допомога учням з вадами здоров’я;
- робота з обдарованими дітьми;
- вивчення індивідуальних особливостей, специфіки умов і процесу їх розвитку;
- встановлення міжособистісних відносин з кожною дитиною;
- взаємодія з батьками, адміністрацією, соціально-психологічними службами навчального закладу з метою проєктування індивідуальної траєкторії розвитку учня, педагогічної підтримки суспільно-корисних ініціатив учнів, корекції відхилень в інтелектуальному, моральному, фізичному ставленні учнів;
- діагностика результатів навчання, виховання, розвитку кожної особистосі учня, облік їх особистих досягнень.