Основні напрямки індивідуальної роботи з учнями класу.

  • розвиток пізнавальних інтересів;
  • формування комунікативних якостей;
  • виховання самодисципліни;
  • розвиток творчих здібностей;
  • корекція поведінки, робота з важковиховуваними учнями, учнями з аддиктивною поведінкою;
  • вихід із кризових ситуацій, допомога учням з вадами здоров’я;
  • робота з обдарованими дітьми;
  • вивчення індивідуальних особливостей, специфіки умов і процесу їх розвитку;
  • встановлення міжособистісних відносин з кожною дитиною;
  • взаємодія з батьками, адміністрацією, соціально-психологічними службами навчального закладу з метою проєктування індивідуальної траєкторії розвитку учня, педагогічної підтримки суспільно-корисних ініціатив учнів, корекції відхилень в інтелектуальному, моральному, фізичному ставленні учнів;
  • діагностика результатів навчання, виховання, розвитку кожної особистосі учня, облік їх особистих досягнень.