Психологічна служба закладу забезпечує своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку здобувачів освіти, мотивів їх поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, гендерних та інших індивідуальних особливостей, сприяє створенню умов для виконання освітніх і виховних завдань закладу освіти.
Метою діяльності психологічної служби є сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.
Психологічне забезпечення освітнього процесу в закладі здійснює практичний психолог – Шинкарюк Олена Миколаївна
Соціально-педагогічний патронаж у системі освіти сприяє взаємодії закладів освіти, сім’ї і суспільства у вихованні здобувачів освіти, їх адаптації до умов соціального середовища, забезпечує профілактику та запобігання булінгу (цькуванню), надання консультативної допомоги батькам, психологічного супроводу здобувачів освіти, які постраждали від булінгу (цькування), стали його свідками або вчинили булінг (цькування).
Соціально-педагогічний патронаж здійснює соціальний педагог – Андрущенко Аліна Василівна
План заходів
Психологічною службою школи розроблено план заходів відповідно до державних соціальних програм:
- Державна соціальна програма протидії торгівлі людьми на період до 2020 року
- Державна цільова соціальна програма “Молодь України” на 2016-2020 роки
- Державна соціальна програма “Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини” на період до 2021 року
Корисна інформація для батьків, учнів та педагогічних працівників:
Щодо
отримання паспорта громадянина України у формі ID-картки
Організації,які займаються проблемами булінгу
UNICEF – інформування батьків та дітей про булінг та протидія йому
Благодійний фонд “Kiddo” – протидія булінгу
Громадська організація “Студена” – недискримінаційне навчання
Український інститут дослідження екстремізму – дитяче насилля
ЖІНОЧИЙ КОНСОРЦІУМ УКРАЇНИ – попередження та подолання насильства в дитячому середовищі
Український фонд “Благополуччя дітей” – вчить дитину захищати себе
Міжнародний жіночий правозахисний центр “Ла Страда-Україна” – протидія насильству в сім’ї та школі
Корисні посилання
Проект Міністерства юстиції України “Я маю право”
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ ЩОДО ТЕМИ АНТИБУЛІНГУ
Загальнонаціональна гаряча лінія з питань ВІЛ/СНІД та туберкульозу
Документи
- Закон України “Про освіту” (стаття 76)
- Закон України “Про охорону дитинства”
- Закон України “Про запобігання та протидію домашньому насильству”
- Закон України ” Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)”
- Постанова Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 р. №684 “Про затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів”
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.04.2001 р. №330 “Про затвердження Положення про експертизу психологічного і соціологічного інструментарію, що застосовується в навчальних закладах Міністерства освіти і науки України”
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 19.10.2001 р. №691 “Про затвердження Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів”
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 28.12.2006 р. №864 “Про планування діяльності та ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми-інвалідами системи Міністерства освіти і науки України”
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 р. №1205 “Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти”
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.08.2017 р. №1127 “Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року”
- Наказ Міністерства освіти і науки України від 22.05.2018 р. №509 “Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України”
- Лист Міністерства освіти і науки України від 07.08.2018 р. №1/9-487 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2018-2019 н.р.”
- Лист Міністерства освіти і науки України від 05.09.2018 р. №1/9-529 “Про документацію працівників психологічної служби у системі освіти України” – оновлена листом від 24.07.2019 р.
- Лист Міністерства освіти і науки України від 30.10.2018 р. №1/9-656 “Про перелік діагностичних методик щодо виявлення та протидії домашньому насильству відносно дітей” (Перелік діагностик)
- Лист Міністерства освіти і науки України від 12.11.2018 р. №1/9-690 “Про перелік навчальної літератури рекомендованої Міністерством освіти і науки для використання в закладах освіти”
- Лист Міністерства освіти і науки України від 27.06.2019 р. №1/9-414 “Деякі питання щодо створення у 2019-2020 н.р. безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок”
- Лист Міністерства освіти і науки України від 18.07.2019 р. №1/9-462 “Про пріоритетні напрямки роботи психологічної служби у системі освіти на 2019-2020 н.р.”
- Лист Міністерства освіти і науки України від 24.07.2019 р. №1/9-477 “Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України”