- Загальні дані про учня
- Фізичний розвиток і стан здоров’я
- Умови сімейного виховання
- Відомості про навчальну діяльність
- Ставлення до праці
- Соціальна активність
- Участь у гуртках і спортивних секціях
- Статус у класному колективі
- Відомості про друзів та найближче оточення
- Характерні порушення дисципліни, заходи виховного впливу, що застосовувалися до учня
- Чи має навички культури поведінки
- Особливості мислення
- Найтиповіші психічні стани
- Інтереси, нахили, здібності
- Які моральні якості намагається в собі виховувати
- Плани на майбутнє
- Особливості вольових якостей
- Як проводить вільний час
- Характер читацьких інтересів
- Коло друзів поза школою
- Ставлення до природи
- Найяскравіші риси характеру
- З якого класу характеризується як важковиховуваний
- Які позитивні риси відзначалися раніше
- Які позитивні риси є в учня зараз
- Які негативні риси і якості відзначалися раніше
- Які негативні риси і якості є в учня зараз