Перехід на дистанційне навчання, зумовлений пандемією, став неочікуваним та доволі серйозним випробуванням для всіх учасників освітнього процесу – освітян, вчителів, учнів та їхніх батьків.
Після тимчасової розгубленості всім довелось прийняти цей виклик та швидко адаптуватись до нових реалій, але питання розвитку дистанційної освіти набуло неабиякої актуальності.
І хоча дистанційне навчання та виховна робота не є заміною очного та ніколи не планувалось на довгострокову перспективу, воно може стати ефективним інструментом не тільки під час карантину.
Майбутнє – за змішаним навчанням, яке дуже легко перемикати в різні режими: збільшувати чи зменшувати офлайн- або онлайн- компоненти, обирати різні організаційні моделі та стратегії відповідно до можливостей, потреб і викликів – такими є основні тези виступу заступника директора з навчально-виховної роботи Броварської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 ім. В.О. Сухомлинського Мар‘яш Яни Олександрівни, який відбувся в рамках засідання професійної спільноти педагогічних працівників закладів загальної середньої та позашкільної освіти в режимі онлайн. На зустріч було запрошено заступників директорів, які координують напрямок виховної роботи.
Мар‘яш Я.О. познайомила колег з основними напрямки організації виховної роботи свого навчального закладу під час дистанційного навчання, а також поділилася досвідом організації та проведення нетрадиційного заходу для налагодження партнерської взаємодії школи, батьківської та учнівської спільноти – «Освітнього «Хакатону».
Зустріч пройшла на одному диханні, адже актуальність піднятих питань є незаперечною.
Проведений захід сприяв формуванню в заступників директорів з навчально-виховної роботи управлінських та методичних компетентностей щодо ефективних підходів до організації й планування виховної роботи в дистанційному форматі, а також використання нетрадиційних форм налагодження співпраці в освітянській спільноті між школою, учнями та батьками.