Серед учнів 1-4 класів було проведено творчий конкурс: «Улюблена дитяча книжка моєї першої вчительки» (автор Масоха Л.М.). Мета конкурсу: активізувати читацький інтерес школярів, стимулювати їх бажання й потребу у зверненні до книги, формування художніх та естетичних смаків, розвиток творчих здібностей. Завдання конкурсу: формувати повноцінне сприймання, розуміння, відтворення художніх текстів, розвивати образне мислення, уміння висловлювати елементарні оцінні судження щодо прочитаного, поглибити навички самостійної роботи з книгою.
Дослідивши подані роботи бібліотекарі прийшли до висновку, що в кожного вчителя початкової школи улюбленим твором в дитинстві була казка. Як народна так і літературна. А казка − це мудрий учитель. Кожна казкова оповідь несе в собі виховний заряд. Казка не навчає агресивності, а, навпаки, облагороджує людину, вселяє в її душу віру, надію, любов, радість і добро – цінності, які здатні здолати все.
З цього виходить, що учні в нашому закладі оволодівають знаннями, а мудрості їх навчають наші педагоги. Під час проведення конкурсу вчителям було задано одне питання : «Яке значення у вашому житті має книжка?». Надійшло 16 різних відповідей. З яких бібліотекарі зробили такий висновок: людина не може розвиватися без книжки. Книга була, є, і ще довгий час буде найбільш зручним інструментом для отримання первинної навчальної інформації. Книга потрібна, без неї втрачається духовність, яка необхідна і в XXІ столітті.