Віртуальний бібліографічний покажчик методичної літератури для вчителів, асистентів вчителя та психологів

Інклюзивна освіта: крок за кроком

Бібліографічний покажчик підручників

Асистент вчителя у закладах загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання: навчально-методичний посібник / А.А.Колупаєва та ін. – Харків: Видавництво «Ранок», 2019.- 216с.ЗАВАНТАЖИТИ
Базима Н.В. Розвиток мовлення дітей з аутизмом / Н.В.Базима  – Харків: Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. – 144с. – (Інклюзивна освіта).
Колупаєва А.А. Інклюзивне навчання: вибір батьків / А.А.Колупаєва, Л.М.Наконечна. – Харків: Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. – 56с. – (Інклюзивне навчання за нозологіями).ЗАВАНТАЖИТИ
Колупаєва А.А. Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі: навчально-методичний посібник / А.А.Колупаєва, О.М.Таранченко. – Харків: Видавництво «Ранок», 2019. – 304 с.ЗАВАНТАЖИТИ
Колупаєва А.А. Путівник для педагогів та батьків дітей з особливими потребами. Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка. / А.А.Колупаєва, О.М.Таранченко. – Харків: Видавництво «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. – 112с. – (Інклюзивна освіта).
Костенко Т.М. Навчання дітей із порушенням зору: навчально-методичний посібник / Костенко Т.М, І.М.Гудим. – Харків: Видавництво «Ранок», 2019. – 184 с.ЗАВАНТАЖИТИ
Костенко Т.М. Дитина із порушенням зору / Костенко Т.М. – Харків: Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. –40с. – (Інклюзивне навчання за нозологіями).ЗАВАНТАЖИТИ
Костенко Т.М. Учні початкових класів із порушеннями зору: навчання та розвиток: навчально-методичний посібник  / Костенко Т.М . – Харків: Видавництво «Ранок», 2020. – 128 с.ЗАВАНТАЖИТИ
Литовченко С.В. Дитина з порушенням слуху / Литовченко С.В,   В.В.Жук, О.М.Таранченко. – Харків: Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. –56с. – (Інклюзивне навчання за нозологіями).ЗАВАНТАЖИТИ
Миронова С.П. Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах: навчально-методичний посібник / С.П. Миронова. – Тернопіль: Астон, 2020. – 176 с.ЗАВАНТАЖИТИ
Мур-Маллінос Д. Дислексія – це не вирок: для дітей мол. та серед. шк. віку.:      Ілюстрації Марти Фабрега / Мур-Маллінос Дженніфер – Харків: Вид- во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. –37с. – (Серія «Живи та вчись»).
Мур-Маллінос Д. Перемога – це не головне: для дітей мол. та серед. шк. віку.:  Ілюстрації Марти Фабрега / Мур-Маллінос Дженніфер – Харків: Вид- во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. –37с. – (Серія «Живи та вчись»).
Мур-Маллінос Д. Я все зможу: для дітей мол. та серед. шк. віку.:      Ілюстрації Марти Фабрега / Мур-Маллінос Дженніфер – Харків: Вид- во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. –37с. – (Серія «Живи та вчись»).
Мур-Маллінос Д. У мене порушення слуху: для дітей мол. та серед. шк. віку.: Ілюстрації Марти Фабрега / Мур-Маллінос Дженніфер. – Харків: Вид- во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. –37с. – (Серія «Живи та вчись»).ЗАВАНТАЖИТИ
Мур-Маллінос Д. У мене порушення слуху: для дітей мол. та серед. шк. віку.: Ілюстрації Марти Фабрега / Мур-Маллінос Дженніфер. – Харків: Вид- во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. –37с. – (Серія «Живи та вчись»).ЗАВАНТАЖИТИ
Недозим І.В. Учні початкових класів із розладами аутистичного спектра: навчання та розвиток: навчально-методичний посібник / Недозим І.В. – Харків: Видавництво «Ранок», 2020. – 96 с.ЗАВАНТАЖИТИ
Полак Пол. Не можу сидіти на місці!: для дітей мол. та серед. шк. віку.: Ілюстрації Марти Фабрега / Пол Полак, Мег Белвізо. – Харків: Вид- во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. –37с. – (Серія «Живи та вчись»).
Прохоренко Л.І.  Дитина із труднощами у навчанні / Прохоренко Л.І. – Харків: Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. –48с. – (Інклюзивне навчання за нозологіями).ЗАВАНТАЖИТИ
Рібцун Ю.В. Учні початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення : навчання та розвиток:  навчально-методичний посібник / Юлія Рібцун. – Львів: Світ, 2020.- 264с.: іл.ЗАВАНТАЖИТИ
Степула, Анастасія. Світ без меж. Книга про розмаїття та рівність. / Анастасія Степула. – Київ:  Основи, 2021. – 32с.
Учні початкових класів із порушенням слуху: навчання та розвиток:  навчально-методичний посібник / [С.В.Кульбіда, С.В.Литовченко, В.В.Жук, В.В.Литвинова].  – Харків: Видавництво «Ранок», 2020. – 144 с.ЗАВАНТАЖИТИ
Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід: навчально-методичний посібник /  [Л.І.Прохоренко, О.О.Бабяк, В.В.Засенко, Н.А.Ярмола]. – Харків: Видавництво «Ранок», 2020. – 160 с.ЗАВАНТАЖИТИ
Чайка М.С.Теорія та практика використання альтернативної комунікації для дітей осіб з особливими освітніми потребами: навчально-методичний посібник  / М.С. Чайка, Г.В.Усатенко, О.В.Кривоногова. – Київ: ФОП  Усатенко Г.В., 2021. –80 с.ЗАВАНТАЖИТИ
Чеботарьова О.Л. Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток:  навчально-методичний посібник / О.Л.Чеботарьова, І.В.Гладченко. – Харків: Видавництво «Ранок», 2020. – 128 сЗАВАНТАЖИТИ
Чеботарьова О.Л. Дитина із синдромом Дауна  / О.В.Чеботарьова, І.В.Гладченко, А.Василенко-ва де Рей, Н.І.Ліщук.  – Харків: Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. –48с. – (Інклюзивне навчання за нозологіями).
Чеботарьова О.Л. Дитина із церебральним паралічем / О.В.Чеботарьова, Л.В.Коваль, Е.А.Данілавічютє. – Харків: Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018. –40с. – (Інклюзивне навчання за нозологіями).ЗАВАНТАЖИТИ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *